تنظیمات ۳CX برای گیتوی Newrock
آموزش کانفیگ ۳CX برای گیتوی Newrock در این قسمت آموزش ۳CX از مجموعه مقالات آموزش ویپ ، قصد داریم مراحل گامبهگام تنظیمات ۳CX برای گیتوی Newrock را به شما آموزش دهیم. در این سناریو ما از یک دستگاه HX4E استفاده میکنیم.
آموزش کانفیگ ۳CX برای گیتوی Newrock در این قسمت آموزش ۳CX از مجموعه مقالات آموزش ویپ ، قصد داریم مراحل گامبهگام تنظیمات ۳CX برای گیتوی Newrock را به شما آموزش دهیم. در این سناریو ما از یک دستگاه HX4E استفاده میکنیم.
ساخت و تنظیمات داخلی در مرکز تلفن ۳CX یکی از مزیتهای سیستم تلفنی ۳CX ساخت و مدیریت آسان داخلیها است . در این قسمت آموزش ۳CX از مجموعه مقالات آموزش ویپ ، با ما همراه باشید تا به شما مراحل ساخت و تنظیمات داخلی در ۳CX را آموزش دهیم.
فرض کنید برای خرید لباس به یک پاساژی که دهها فروشگاه مشابه دارد رفتهاید. فروشگاه الف و ب در یک شرایط یکسان هر دو لباس مردانه میفروشند با این تفاوت که ویترین فروشگاه ب و نحوه برخورد فروشنده بسیار جذابتر از فروشگاه الف است. مسلما حس خوبی که در اولین ارتباط داشتهاید موجب ماندن و […]
مرکز تماس ویپ یا به طور کلی کالسنتر به محل یا سیستمی گفته میشود که تعدادی اپراتور به صورت دائمی با مدیریت حجم زیادی از تماسهای ورودی یا خروجی در حال پاسخگویی به مشتریان هستند. مرکز تماس ویپ از یک سیستم تلفن تحتشبکه هوشمند برای مدیریت تماسها استفاده میکند. معمولا شرکتهایی که در حوزه فروش […]
نصب ۳CX روی ویندوز برای نصب سیستم تلفنی ۳CX روی ویندوز ابتدا فایل ISO مربوط به آن را از لینک زیر دانلود میکنیم. https://downloads-global.3cx.com/downloads/3CXPhoneSystem16.exe سپس فایل دانلود شده از وبسایت ۳CX را اجرا میکنیم و مانند تصویر زیر پیشنیازهای نصب ۳CX به شما نمایش داده میشود.
پیاده سازی تلفن ویپ در ظاهر ممکن است کار نسبتا آسانی باشد و هر شرکتی مدعی استقرار و پیاده سازی VOIP با بهترین کیفیت و پایداری بالا باشد. اما آیا واقعا این ادعا پایه اساس دارد؟ آیا میتوان به هر شرکتی برای راه اندازی ویپ اعتماد کرد؟ چگونه یک شرکت خدمات و پشتیبانی ویپ را […]
آموزش گامبهگام نصب سیستم تلفنی ۳CX در این مقاله قصد داریم نصب نسخه لینوکس ۳CX را به شما آموزش دهیم. نکته : در ابتدای نصب توجه داشته باشید که به علت عدم ارتباط با سرورهای شرکت گوگل برای نصب نسخه دبیان باید بر روی اینترنت خود از سرویسهای رفع تحریم استفاده کنید.
برای انتخاب و استقرار یک سیستم ارتباطی کارآمد مثل مرکز تلفن تحت شبکه یا ویپ، بدون شک دریافت مشاوره ویپ به صورت کاملا حرفهای و تخصصی میتواند راهکاری اصولی باشد. بدیهی است که استفاده از سیستم تلفنی ویپ برای یک سازمان یا یک شرکت، هزینههایی به همراه دارد که مدیران یک شرکت را نسبت به […]
۳CX توسط نیک گاله در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد. اولین نسخه محصول ۳CX سیستم تلفن ۳CX بود که در سال ۲۰۰۶ به صورت IP PBX رایگان تهیه و منتشر شد.
خیلی وقت ها با خودمون فکر می کنیم که اگر VOIP نبود چقدر کارها سخت تر انجام می شد . از طرفی دیگر دوست داریم بدانیم VOIP تا چه نقطه ای ما رو همراهی خواهد کرد و آیا می توانیم به این سیستم تکیه کنیم یا خیر! پس از شما دعوت می کنیم که تا […]
ارتباطات بیمرز با سیستم تلفن هوشمند ویپ سیستم تلفن ویپ به نوعی طراحی شده است که توانایی همسو شدن با هر نوع کسبوکاری را داشته باشد. فرق نمیکند که شما یک فروشگاه اینترنتی کوچک دارید یا یک شرکت فروش تجهیزات با صدها پرسنل، مرکزتلفن ویپ با توجه به انعطاف پذیری بالا امکان استفاده با توجه […]
مرکزتلفن ویپ، جانشین برحق سانترال منسوخ پاناسونیک نبرد میان مرکز تلفن ویپ با سانترال پاناسونیک همچنان بعد از یک دهه ادامه دارد و هنوز شرکتهایی هستند که سانترال پاناسونیک آنالوگ را به عنوان سیستم تلفنی خود انتخاب میکنند. شاید در این زمان که عصر ارتباطات و تکنولوژیهای نوین است، استفاده از سیستمهای منسوخ و ناکارآمد […]
شماره ویپ یا خط تلفن اینترنتی؟ مسئله این است! در سالهای اخیر تنوع خطوط تلفن به شکلی شده است تا هر کسبوکاری با هر شرایطی کاری بتوانند بنابر نیاز خود خط تلفن مناسبی را برای خود تهیه کند. خط تلفن آنالوگ، خط تلفن E1، خط تلفن هوشمند IN و سیپ ترانک از جمله خطوطی هستند […]
مرکزتلفن ویپ، دنیایی از مزیتهای ارتباطی سیستمهای تلفن ویپ با وجود قابلیتهای بسیار زیاد و انعطافی که دارند باعث شدهاند تا هر کسبوکاری در هر حوزه بتواند از مزیتهای این سیستم استفاده کند. فرقی ندارد که شما یک کسبوکار اینترنتی کوچک دارید یا یک شرکت با صدها پرسنل، مرکزتلفن ویپ میتواند فراتر از انتظارات شما […]
خدمات ویپ برای مراکز درمانی زمانی که صحبت از مرکز تلفن ویپ میشود، ممکن است این سوال برای مدیر هر کسبوکاری پیش بیاید که آیا خدمات ویپ مناسب کسبوکار من هست؟ سیستم تلفن تحت شبکه چه سودمندیهایی برای من دارد؟ چرا باید برای داشتن چنین سیستمی هزینه کنم؟ اگر شما نیز مدیر یک کسبوکار، علیالخصوص […]
کاربرد خدمات ویپ برای هتل ها در هر کسبوکاری سیستم تلفن بخشی جداناپذیر از سرویسهای ارتباطی محسوب میشود. فرقی نمیکند که شما یک کسبوکار آنلاین کوچک یا یک شرکت بزرگ با چند صد پرسنل داشته باشید. در هر صورت به نحوی با توجه به نیازهای شخصی یا سازمانی خود انتظاراتی از یک مرکزتلفن خواهید داشت. […]
منظور از خدمات ویپ چیست؟ خدمات ویپ در واقع تمام سرویسهايي است كه يك شركت متخصص در حوزه پیادهسازی و استقرار مرکز تلفن ویپ به شما ارائه میدهد. یک شرکت ارائه دهنده خدمات VOIP وظیفه ارائه مشاوره صادقانه با توجه به شرح نیاز و بودجه شما را دارد. چنین شرکتی باید توانایی بررسی و نیازسنجی […]
راه اندازی تلفن گویا ، منشی تلفنی خستگی ناپذیر راه اندازی تلفن گویا یا منشی دیجیتال هوشمند سالهای زیادی است که به عنوان یک سرویس ارتباطی قدرتمند و منعطف در شرکتهای ارائه کننده خدمات یا شرکتهای فروش تجهیزات بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شاید پیش خود بگویید سیستم منشی دیجیتال از همان سالهای ابتدایی […]
Voiping فناوری و راهکارهای مبتنی بر VoIP را به صورت تخصصی در حوزه مطالعات بازار توسعه داده است. در این بخش به بررسی اهمیت استفاده از این فناوری در کسب و کارهای حوزه تحقیقات و مطالعات بازار و ارائه راهکارهای پیشنهادی Voiping خواهیم پرداخت.
ویپینگ با ارائه سیستم VOIP و خدمات مربوطه، راهکارهای لازم را به سازندگان ساختمان ارایه می دهد تا در ارتقاء امکانات ساختمان، نقشی ایفا کند. در دنیای امروز یکی از مهمترین مسائل برای خریداران مسکن، پس از منطقه و ظاهر ساختمان و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت، امکانات رفاهی موجود در ساختمان میباشد. بسیاری […]
ویپینگ ، حاصل یک تفکر واقع گرا و نمادین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) کشور عزیزمان ایران میباشد . بر این باوریم که امروزه ، آموزش و حمایت اجرایی در زمینه راهکارهای مبتنی بر ویپ ، نیاز اساسی کسبوکارهای نوپای ایرانی میباشد . آمدهایم که در کنار شما بمانیم …